Cum să creezi un vanity URL în 4 pași simpli

Cum să creezi un vanity URL în 4 pași simpli

Cum să creezi un vanity URL în 4 pași simpli

  • acum 2 săptămâni
  • postat de: NSHOST

Cum să creezi un vanity URL în 4 pași simpli

Un vanity URL este crucial pentru branding-ul online și are un impact pozitiv inclusiv pentru SEO. Vă explicăm ce este nevoie pentru a crea o adresă URL personalizată și vă oferim pașii necesari pentru a crea una.

Prezența online a oricărui brand este completată de alegerea unor URL-uri prietenoase, relevante, consistente cu direcția de brand, adrese url care includ cuvintele cheie cel mai probabil să fie folosite de către potențialii clienți în motoarele de căutare atunci când caută servicii/produse similare cu ale afacerii tale.

Cum creezi o adresă URL personalizată?

Pentru a crea o adresă URL personalizată, puteți utiliza un instrument de gestionare a linkurilor sau un sistem de gestionare a conținutului (CMS). O platformă de gestionare a linkurilor poate crea o adresă URL de vanitate pentru o adresă web. Utilizarea unui CMS poate necesita un plugin de redirecționare pentru a crea un link care va servi ca o adresă URL personalizată.

4 pași simpli

Alegerea unui domeniu.În general, o versiune prescurtată a numelui, produsului sau mărcii companiei dvs. formează o adresă URL simplă. Înainte de a putea scurta o adresă URL, aveți nevoie de un domeniu personalizat site-ul dvs. După ce aveți câteva idei, utilizați un registrator de domenii (cum ar fi GoDaddy, instantdomainsearch.com sau nshost.ro/inregistrare-domenii) pentru a vedea dacă domeniile sunt disponibile.

Alegerea unui pachet de găzduire. Există câteva opțiuni pentru serviciile de găzduire a numelor de domeniu. Alegeți unul care să fie în concordanță cu nivelul dvs. de calificare sau cu câtă muncă doriți să depuneți pentru menținerea adresei URL.

Începători: dacă nu aveți pe cineva care vă gestionează link-urile, probabil că veți dori să alegeți o soluție de gestionare a link-urilor care asigură nevoile de la găzduirea site-ului web la înregistrarea numelui până la crearea domeniului și vanity URL, precum Bitly. Pur și simplu introduceți adresa URL, plătiți taxele relevante, iar software-ul de gestionare a linkurilor se ocupă de restul.

Intermediari: Dacă creați un site web folosind un CMS precum WordPress, puteți obține un domeniu personalizat de la ei. Când doriți să creați o adresă URL personalizată, instalați un plugin de redirecționare pentru CMS, care vă permite să creați o adresă URL scurtă, spre orice pagină web pe care doriți să o partajați.

Avansați: Dacă vă construiți site-ul web de la zero sau aveți un departament IT care vă poate ajuta la întreținerea site-ului, probabil că utilizați un serviciu de găzduire, cum ar fi nshost.ro/gazduire-web sau un alt furnizor.

Achiziția domeniului. Pentru cei care folosesc un serviciu de găzduire, trebuie să cumpărați adresa URL și să o înregistrați la un registrator de domeniu. Veți plăti registratorului pentru domeniu, iar acesta îl înregistrează în contul dvs și în sistemul global de nume de domenii (DNS) - în esență, “paginile galbene” ale Internetului - pentru ca oamenii să vă poată găsi site-ul.

Crearea adreselor URL personalizate. Puteți crea o adresă URL vanity odată ce aveți un domeniu și conținut pe care doriți să le partajați pe site-urile de rețele sociale (cunoscute pentru restricțiile de caractere) sau în buletine informative sau alte materiale.

Încercați să alegeți o adresă URL simplă care să reflecte domeniul sau produsul dvs., dar nu este prea lungă - ceva care are până la 8 - 10 caractere (în total) sau o adresă “descriptivă”  formată din cuvinte relevante, ușor de memorat și comunicat prin telefon de exemplu (un bun test este și “telefonul fără fir” - spuneți cuiva apropiat adresa URL la telefon, pe care să v-o trimită în scris să verificați ce a înțeles). Înainte de a vă configura o adresă URL personalizată, veți dori să vă asigurați că cea pe care o selectați nu este ofensatoare în nicio limbă frecvent utilizată de către audiența dvs.

 

Vă încurajăm să investiți într-un plan de găzduire optim - alegând oricare dintre pachetele de hosting NSHOST web shared, VPS sau Cloud și să alocați timpul necesar unei politici de caching potrivite afacerii dvs.