Politica de confidenţialitate
Dacă ai întrebări ne poți contacta pentru mai multe detalii.
GDPR - #GDPRFriendly
În această declarație de confidențialitate:
Servicii înseamnă orice produse, servicii, conținut, caracteristici, tehnologii sau funcții și toate paginile de internet, aplicațiile și serviciile corespunzătoare pe care vi le oferim.
Platformă înseamnă paginile de internet, aplicațiile mobile, paginile de internet mobile sau alte proprietăți online prin care ne oferim Serviciile.
1. Cine suntem?NSHOST este o companie ce are ca principal obiect de activitate dezvoltare software orientat client, fiind înființată încă din anul 2007 și fiind identificată prin CIF RO22089115.
NSHOST S.R.L tratează cu responsabilitate protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal și aplică cu strictețe legislația în vigoare. Mai jos vă prezentăm politica noastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care vă oferă posibilitatea de a vă informa cu privire la protecția pe care v-o garantăm și scopul colectării datelor cu caracter personal.
În calitate de persoană împuternicită̆ (HOSTING), din perspectiva Regulamentului, procesăm doar datele cu caracter personal pe care dumneavoastră le-ați stabilit, pentru timpul indicat și în scopurile impuse de dumneavoastră ca operator. Vă asigurăm că datele dumneavoastră sunt în siguranță, rămân proprietatea dumneavoastră și sunt stocate doar pe servere din Romania. Sistemul de back-up este foarte bine implementat și securizat, situat în spațiul European, iar nimeni în afara personalului nostru din departamentul tehnic nu are acces la aceste sisteme.
2. Ce date colectăm despre dumneavoastră??2.1 Date furnizate prin interacțiuni directe
Înregistrarea și alte informații despre cont
Când vă înregistrați pentru a utiliza Serviciile noastre, putem colecta următoarele informații despre dvs.:
- prenume, nume, adresa de e-mail, data nașterii, localitatea de domiciliu, CNP, datele de identificare din buletin, numărul de telefon
În funcție de alegerile pe care le faceți în timpul autentificării la Serviciile noastre sau în timpul procesului de angajare a Serviciilor noastre, puteți opta pentru următoarele date personale suplimentare:
- datele cardului dvs. de credit în cazul în care doriți să furnizați această informație, precum și contul IBAN
Comunicare prin funcția de chat de pe Platforma noastră
Când utilizați funcția de chat pentru a comunica cu noi, colectăm informațiile pe care alegeți să le oferiți prin intermediul acestei funcții.
2.2 Date furnizate prin interacțiuni indirecte – utilizarea serviciilor
2.2.1 Date pe care le colectăm automat, atunci când folosiți Serviciile noastre
Când interacționați cu Platforma noastră sau folosiți Serviciile noastre, colectăm automat următoarele informații despre dvs.:
Informații dispozitiv
- Colectăm informații specifice dispozitivului, cum ar fi versiunea sistemului de operare, identificatorii unici. De exemplu, numele rețelei mobile pe care o utilizați. Asociem identificatorii dispozitivului cu contul dvs. .
Informații despre loc
- În funcție de autorizațiile dispozitivului dvs., colectăm și procesăm automat informații despre locația dvs. actuală. Utilizăm tehnologii diverse pentru a determina locul, inclusiv adresa IP, GPS, punctele de acces Wi-Fi și turnurile mobile. Datele dvs. de loc vă permit să vedeți articole de utilizator lângă dvs. și vă ajută să postați articole din locul dvs.
Date despre Client și Autentificare
- Detaliile tehnice, inclusiv adresa Protocol Internet (IP) a dispozitivului, fusul orar și sistemul de operare. De asemenea, vă vom păstra informațiile de autentificare (date de înregistrare, data ultimei modificări a parolei, data ultimei autentificări reușite), tipul și versiunea browserului dvs.
Date de tip Clickstream
- Colectăm informații despre activitatea dvs., care includ paginile de internet din care ați accesat Platforma noastră, data și ora fiecărei vizite, bannerele publicitare sau conținutul pe care ați făcut clic, interacțiunea dvs. cu aceste tipuri de publicitate, durata vizitei dvs. și ordinea în care vizitați conținutul Platformei noastre.
Cookies
- Utilizăm cookies pentru a gestiona sesiunile utilizatorilor, pentru a stoca preferințele de selecție a limbilor și a vă oferi reclame relevante. "Cookies" sunt fișiere text mici transferate de un server web pe hard disk-ul dispozitivului dvs.. Cookies pot fi utilizate pentru a colecta data și ora vizitei dvs., istoricul navigării, preferințele dvs. și numele dvs. de utilizator. Puteți seta browserul să refuze toate sau unele cookies sau să vă avertizeze atunci când paginile de internet setează sau accesează cookies Dacă dezactivați sau refuzați cookies, vă rugăm să rețineți că anumite părți ale Serviciilor/Platformelor noastre pot deveni inaccesibile sau pot să nu funcționează corect. Pentru mai multe informații despre cookies pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica privind Cookies.
3. Colectăm date de la copii?
Serviciile noastre nu sunt destinate copiilor sub 18 ani și nu colectăm cu bună știință date de la persoane sub 18 ani. Dacă constatăm că o persoană sub 18 ani ne-a furnizat date cu caracter personal, o vom șterge imediat
4. De ce procesăm informațiile dvs. personale?
Vom folosi datele dvs. personale doar atunci când legea ne permite. Cel mai frecvent, vom folosi datele dvs. personale în următoarele situații:
- În cazul în care trebuie să executăm contractul pe care suntem pe punctul de a-l încheia sau l-am încheiat cu dvs.
- Unde este necesar pentru interesele noastre legitimem, să îmbunătățim serviciile noastre și să vă punem la dispoziție o platformă sigură și securizată.
- Atunci când trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.
În anumite circumstanțe, este posibil să vă procesăm și datele personale cu consimțământul dvs. Dacă facem acest lucru, vă vom anunța scopul și categoria de date cu caracter personal care trebuie procesate în momentul în care cerem consimțământul dvs.
Am descris mai jos modul în care folosim datele dvs. personale și bazele juridice pe care ne bazăm în acest sens. De asemenea, am identificat care sunt interesele noastre legitime, unde este cazul.
4.1 Pentru acordarea accesului și furnizarea Serviciilor prin Platforma noastră
i. Dacă vă conectați utilizând id-ul dvs. de e-mail, vă vom folosi prenumele și numele, numărul de telefon mobil și/sau adresa de e-mail pentru a vă identifica ca utilizator și pentru a vă da acces la site-ul noastru.
ii. datele de jurnal de mai sus sunt, de asemenea, utilizate de noi pentru livrarea Serviciilor noastre în conformitate cu Termenii noștri de Utilizare.
iii. Utilizăm adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon mobil (prin SMS) pentru a vă da sugestii și recomandări despre Serviciile noastre care ar putea fi de interes pentru dvs.
Noi prelucrăm informațiile de mai sus pentru o performanță adecvată contractului nostru cu dvs. și pe baza interesului nostru legitim de a desfășura activități de marketing pentru a vă oferi Servicii care v-ar putea interesa.
4.2 Pentru îmbunătățirea experienței dvs. pe Platformă
i. Utilizăm datele de tip clickstream pentru:
- a vă oferi un conținut personalizat, cum ar fi să vă oferim rezultate de căutare mai relevante atunci când utilizați Serviciile noastre.
- a determina cât timp stați pe Platforma noastră și în ce mod navigați prin platforma noastră pentru a vă înțelege interesele și a îmbunătăți Serviciile noastre pe baza acestor date. De exemplu, vă putem oferi sugestii privind conținutul pe care îl puteți vizita pe baza conținutului pe care ați făcut clic.
- a monitoriza și raporta eficiența furnizării de campanii partenerilor noștri de afaceri și analiza internă a afacerilor.
- a împiedica afișarea de prea multe orice a acelerași reclame la același utilizator.
ii. Utilizăm datele dvs. de locație pentru următoarele scopuri:
- pentru a compila informații anonime și agregate despre caracteristicile și comportamentul utilizatorilor, inclusiv în scopul analizei de afaceri, segmentării și dezvoltării profilurilor anonime.
- pentru a îmbunătăți performanța Serviciilor noastre și pentru a personaliza conținutul pe care îl direcționăm către dvs. De exemplu - cu ajutorul datelor de localizare afișăm anunțurile care se află în vecinătatea dvs. pentru a vă îmbunătăți experiența de cumpărare.
- pentru a măsura și a monitoriza interacțiunea dvs. cu bannerele publicitare terțe plasate pe Platforma noastră.
iii. Cu ajutorul datelor dvs. de înregistrare pe site, care includ emailul și numărul de telefon, determinăm diferitele dispozitive (precum calculatoare personale, telefoane mobile, tablete) prin intermediul cărora accesați platforma noastră. Acest lucru ne permite să asociem activitatea dvs. pe platforma noastră pe diferite dispozitive și ne ajută să vă oferim o experiență adecvată indiferent de dispozitivul pe care îl utilizați.
Noi prelucrăm informațiile de mai sus pe baza interesului nostru legitim de a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru și a îndeplini în mod adecvat contractul cu dumneavoastră.
4.3 Pentru a vă furniza un site sigur și securizat
i. Utilizăm numărul dvs. de telefon mobil, datele din jurnale și identificatorii unici de dispozitiv pentru a administra și proteja Platforma noastră (inclusiv depanare, analiză de date, testare, prevenire fraudă, întreținere sistem, suport, raportare și găzduire de date).
ii. Analizăm comunicările făcute prin intermediul funcției noastre de chat pentru a preveni frauda și pentru a promova siguranța prin blocarea mesajelor spam sau a mesajelor abuzive care pot fi trimise.
Noi prelucrăm informațiile de mai sus pentru o performanță adecvată a contractului nostru cu dvs., pentru a ne îmbunătăți serviciile și pe baza interesului nostru legitim de a preveni frauda.
5. Cum vă vom informa despre modificările din declarația noastră de confidențialitate?
Este posibil să modificăm din când în când această declarație de confidențialitate. Vom publica modificări pe această pagină și vă vom informa prin e-mail sau prin Platforma noastră. Dacă nu sunteți de acord cu modificările, vă puteți închide contul accesând setarea contului și selectând ștergerea contului.
6. Drepturile dvs.
În anumite circumstanțe, aveți drepturi în temeiul legilor privind protecția datelor în ceea ce privește datele dvs. personale.
Dacă doriți să exercitați oricare dintre drepturile de mai jos, mergeți la setările contului/de confidențialitate sau contactați-ne folosind formularul de contact.
- Dreptul de a solicita accesul la datele dvs. personale (denumit în mod obișnuit "solicitarea de acces la persoana vizată"). Aceasta vă permite să primiți o copie a datelor personale pe care le deținem despre dvs. și să verificați dacă o procesăm în mod legal.
- Dreptul de a solicita corectarea oricăror date pe care le avem despre dvs. Acest lucru vă permite să aveți orice date incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dvs. corectate, deși este posibil să fie necesar să verificăm corectitudinea datelor noi pe care ni le furnizați.
- Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dvs. personale. Aceasta vă permite să ne cereți să suspendăm procesarea datelor dvs. personale în următoarele scenarii: (a) dacă doriți să stabilim acuratețea datelor; (b) în cazul în care utilizăm datele ilegal; (c) în cazul în care aveți nevoie să păstrăm datele, chiar dacă nu mai avem nevoie de ele, deoarece aveți nevoie pentru a stabili, a exercita sau a apăra revendicări legale; sau (d) v-ați opus utilizării de către noi a datelor dvs., dar trebuie să verificăm dacă avem motive legale imperative de a le utiliza.
- Dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. personale. Acest lucru vă permite să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele personale acolo unde nu există motive întemeiate să continuăm să le procesăm. De asemenea, aveți dreptul să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele dvs. personale în cazul în care ați exercitat cu succes dreptul dvs. de a obiecta asupra procesării (a se vedea mai jos), dacă am prelucrat informațiile dvs. în mod ilegal sau dacă suntem obligați să ștergem datele dvs. personale pentru a respecta legislația locală. Vă rugăm să rețineți că, în anumite scopuri, suntem obligați din punct de vedere legal să păstrăm datele dvs. Consultați secțiunea 10.
- Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale în cazul în care vă bazați pe un interes legitim (sau pe al unui terț) și există ceva despre situația dvs. particulară care vă face să doriți să obiectați asupra prelucrării pe acest motiv pe măsură ce simțiți că are impact asupra drepturilor și libertăților fundamentale. De asemenea, aveți dreptul să obiectați în cazul în care vă prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing direct. În unele cazuri, putem demonstra că avem motive legitime convingătoare pentru a procesa informațiile dvs. care depășesc drepturile și libertățile dumneavoastră.
- Dreptul de a solicita transferul datelor dvs. personale către dvs. sau către un terț. Vă vom furniza dvs. sau unui terț pe care l-ați ales, datele dvs. personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de mașină. Rețineți că acest drept se aplică numai informațiilor automate pentru care v-ați dat inițial consimțământul pentru a le utiliza sau în cazul în care am utilizat informațiile pentru a încheia un contract cu dvs.
- Dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul privind prelucrarea datelor dvs. personale. Acest lucru nu afectează legalitatea oricărei prelucrări pe care am efectuat-o deja pe baza consimțământului dat anterior.
Toate solicitările de executare a acestor drepturi se vor realiza în scris, în fișier atașat PDF, semnat, scanat și trimis pe adresa de e-mail office@nshost.ro.
Nu este necesară nicio taxă în mod obișnuit: nu va trebui să plătiți o taxă pentru accesarea datelor dvs. personale (sau pentru exercitarea oricăruia din celelalte drepturi). Cu toate acestea, este posibil să percepem o taxă rezonabilă dacă solicitarea dvs. este vădit neîntemeiată, repetată sau excesivă. În mod alternativ, este posibil să refuzăm să respectăm solicitarea dvs. în aceste circumstanțe.
Termen limită de răspuns: Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în decurs de o lună. Ocazional, ne poate dura mai mult de o lună dacă solicitarea dvs. este deosebit de complexă sau ați făcut mai multe solicitări. În acest caz, vă vom anunța și vă vom ține la curent.
În plus, aveți dreptul să faceți plângere în orice moment autorității responsabile de protecția datelor.
Cu toate acestea, înainte de a face o plângere autorității pentru protecția datelor, apreciem ocazia de a ne ocupa noi în primul rând de problemele dvs.. În acest sens, vă rugăm să contactați Ofițerul de Protecție a Datelor la adresa dpo@dpsolutions.ro
7. Comunicare și Marketing
Vom comunica cu dvs. prin e-mail pentru a vă confirma înregistrarea, pentru a vă informa în cazul în care înregistrarea anunțurilor este în direct/a expirat și pentru alte mesaje tranzacționale în legătură cu Serviciile noastre. Deoarece este imperativ ca noi să vă furnizăm astfel de mesaje tranzacționale, este posibil să nu puteți renunța la astfel de mesaje.
Cu toate acestea, puteți să ne cereți să nu mai trimitem comunicarea dvs. de marketing în orice moment, accesând link-ul de dezactivare din e-mail sau SMS-ul trimis sau prin modificarea setărilor de comunicare din contul dvs. În cazul în care aveți probleme în modificarea acestor setări, vă rugăm să ne contactați folosind Formularul de Contact.
Este posibil să primiți comunicări de marketing de la noi dacă:
- ați solicitat astfel de informații de la noi;
- utilizați Platforma sau serviciile noastre;
8. Cu cine împărțim datele dvs.?
Este posibil să împărtășim datele personale cu părțile prezentate mai jos, în scopurile stabilite în secțiunea 4 de mai sus.
Companiile afiliate - putem împărtăși datele dvs. cu alte companii care se află atât în interiorul, cât și în afara SEE, acest lucru ajutându-ne să furnizăm servicii de operare a afacerilor, cum ar fi îmbunătățiri ale produselor, asistență pentru clienți și mecanism de detectare a fraudei. Orice partajare a datelor cu caracter personal în afara Spațiului Economic European ("SEE") va fi întotdeauna supusă măsurilor de protecție descrise în secțiunea 9 sau unui acord de transfer de date care definește în mod clar obligațiile părților și asigură măsurile tehnice și de organizare pentru a vă proteja datele.
Furnizori de servicii terțe: Utilizăm furnizori de servicii terțe pentru a ne ajuta să furnizăm anumite aspecte ale Serviciilor noastre. Furnizorii de servicii pot fi localizați în interiorul sau înafara zonei "SEE".
Efectuăm controale asupra furnizorilor de servicii terțe și le solicităm să respecte securitatea datelor dvs. personale și să le trateze în conformitate cu legea. Nu le permitem să utilizeze datele dvs. personale în scopuri proprii și să le permită doar să vă proceseze datele personale în scopuri specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.
Furnizori de publicitate și de analiză: Pentru a îmbunătăți serviciile noastre, uneori vom distribui informațiile dvs. neidentificabile furnizorilor de analiză care ne ajută să analizăm modul în care oamenii utilizează Platforma/Serviciul nostru. Împărtășim informațiile dvs. cu ei în formă neidentificabilă pentru monitorizarea și raportarea eficacității livrării de campanii către partenerii noștri de afaceri și pentru analiza internă a companiilor. Pentru mai multe detalii despre agenții de publicitate și furnizorii de analize, consultați Politica noastră privind cookies.
Autoritățile de aplicare a legii, autoritățile de reglementare și altele: putem divulga datele dvs. personale autorităților de aplicare a legii, autorităților de reglementare, organelor guvernamentale sau publice și altor părți interesate care respectă cerințele legale sau de reglementare.
9. Transferuri internaționale
De fiecare dată când vă transferăm datele dvs. personale din SEE, asigurăm că se acordă un grad de protecție similar prin asigurarea implementării cel puțin a uneia dintre următoarele măsuri de protecție:
Vom transfera datele personale numai în țări care au fost considerate că oferă un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal de către Comisia Europeană. Pentru detalii suplimentare, a se vedea European Commission: Adequacy of the protection of personal data in non-EU countries.
În cazul în care folosim anumiți furnizori de servicii, este posibil să folosim contracte specifice aprobate de Comisia Europeană care oferă date personale cu aceeași protecție pe care o are în Europa. Pentru mai multe detalii, a se vedea European Commission: Model contracts for the transfer of personal data to third countries.
În cazul în care folosim furnizori de servicii cu sediul în SUA, le putem transfera date dacă fac parte din Protecția de confidențialitate care le cere să ofere o protecție similară datelor cu caracter personal împărtășite între Europa și SUA. Pentru mai multe detalii, consultați European Commission: EU-US Privacy Shield.
10. Unde stocăm datele dvs. și pentru cât timp?
Datele pe care le colectăm despre dvs. vor fi stocate și procesate în interiorul României, în servere securizate, pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă pentru utilizatori. De exemplu - pentru construirea rapidă a paginilor de internet sau a aplicațiilor mobile.
Vom păstra datele dvs. personale atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pe care le-am colectat, inclusiv în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare.
Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele cu caracter personal, luăm în considerarea valoarea, natura și sensibilitatea datelor personale, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor dvs. personale, scopurile pentru care procesăm datele dvs. personale și putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace și cerințele legale aplicabile.
În cazul în care aveți întrebări legate de perioada de păstrare a datelor dvs., vă rugăm să ne contactați la adresa office@nsost.ro.
11. Măsuri tehnice și de organizare și securitatea prelucrării
Toate informațiile pe care le primim despre dvs. sunt stocate pe servere securizate și am implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate și necesare pentru a vă proteja datele personale. NSHOST evaluează în permanență securitatea rețelei și gradul de adecvare al programului său intern de securitate a informațiilor, care este destinat: (a) să vă ajute să vă asigurați datele împotriva pierderii, accesului sau divulgării accidentale sau ilegale; (b) să identificați riscurile previzibile în mod rezonabil pentru securitate (c) să minimizați riscurile de securitate, inclusiv prin evaluarea riscurilor și prin testarea periodică. În plus, asigurăm că toate datele de plată sunt criptate utilizând tehnologia SSL.
Rețineți că, în ciuda măsurilor pe care le-am implementat pentru a vă proteja datele, transferul de date prin Internet sau alte rețele deschise nu este niciodată complet sigur și există riscul ca datele dvs. personale să fie accesate de terți neautorizați.
12. Referințe de pagini de internet ale terților
Platforma noastră poate conține trimiteri către pagini de internet sau aplicații ale terților. Dacă faceți clic pe unul dintre aceste referințe, rețineți că fiecare dintre ele va avea propria politică de confidențialitate. Nu controlăm aceste pagini de internet/aplicații și nu suntem responsabili pentru aceste politici. Când părăsiți Platforma noastră, vă încurajăm să citiți notificarea de confidențialitate a fiecărei pagini de internet pe care o vizitați.
13. Contact
Pentru orice informații suplimentare, vă rugăm să verificați setările contului dvs. sau să contactați Ofițerul nostru de Protecția Datelor la adresa de e-mail dpo@dpsolutions.ro.