Viitorul identității digitale

Viitorul identității digitale

Viitorul identității digitale

  • acum 2 săptămâni
  • postat de: NSHOST

Identitățile digitale devin din ce în ce mai importante pentru organizațiile de toate tipurile, companiile private, organismele guvernamentale și organizații non-profit, precum și pentru clienți sau potențialii clienți.

 

Punerea identității digitale în centrul modelului dvs. de afaceri bazat pe date, aduce beneficii concrete pe termen mediu și lung mai ales. Mai multă eficiență pe măsură ce managementul și procesele sunt aliniate. O experiență de utilizator mai bună, atât pentru clienți, cât și pentru angajați va fi rapid apreciată de către aceștia deoarece colegii simt în primul rând că timpul lor contează pentru afacerea dvs. 

Venituri mai mari, deoarece clienții apreciază o călătorie digitală mai bună, o comunicare mai bună și transparență în fiecare pas. Protecție sporită și confidențialitate, deoarece erorile umane sunt reduse și accesul la date este mai controlat. Organizațiile au astăzi o serie de identități digitale: (1) pentru ei înșiși și pentru angajații lor, inclusiv pentru colegi (terți), (2) pentru oamenii pe care îi deservesc (în orice model B2C, B2B, B2B2C) și (3) pentru dispozitivele și aplicațiile lor conectate la internet.

 

Identitate digitală pentru angajați sau colaboratori

Cu identitățile digitale, știți și controlați cine are acces la ce sisteme și date și cu ce drepturi, acest lucru este adesea denumit acces bazat pe roluri. Când angajații se alătură companiei, schimbă rolurile sau pleacă, accesul lor la sisteme și date este (ideal) ajustat automat. Orice modificare a „ciclului de viață al identității”  angajatului va avea implicații asupra sistemelor și datelor pe care un angajat ar trebui să le poată accesa. 

Orice organizație este nevoită să minimizeze problemele administrative, protejând în același timp organizația și datele sale, oferind o experiență ușoară care asigură protecția datelor acestora. Relevanța protecției datelor dvs. este din ce în ce mai evidentă din evoluția sofisticarii tehnicilor de inginerie socială ale atacatorilor, în care prin interacțiunea umană (de tipul text, voce sau video prin e-mail, rețele sociale sau telefon) manipularea este utilizată pentru a obține informații sensibile.

 În același timp, există o creștere a normelor și reglementărilor privind protecția datelor și confidențialitatea pe care organizațiile trebuie să le respecte, managementul și tehnologia care trebuie să asigure respectarea acestor reglementări. Chiar și colaborarea în cadrul industriilor, cu organizațiile de control ale statului și cu statul în general devine tot mai digitală, astfel încât presiunea de digitalizare crește.

 

Identitate digitală pentru clienți

Gestionarea corectă a identității digitale a clienților și potențialilor clienți (cetățeni sau alte companii) poate duce la creșterea vânzărilor și loialității acestora. La urma urmei, adulții și tinerii preferă organizațiile bazate pe date care le oferă călătorii digitale mai ușoare și rapide. Afacerile care nu au grijă de nevoile tinerilor și ale categoriilor de oameni care devin tot mai digitali, nu au un viitor

Asigurarea unei protecții sporite a datelor și a confidențialității, pe baza reducerii erorilor umane și a drepturilor de acces la date mai strict controlate este absolut vitală. Consumatorii post-COVID  (în funcție de segmentul de piață) se așteaptă să continue să cumpere mai mult online, chiar și atunci când magazinele se deschid după ce măsurile actuale privind COVID19 sunt relaxate. Majoritatea organizațiilor nu s-au planificat sau nu s-au pregătit pentru acest nivel de creștere online și a fost nevoie să se adapteze rapid pentru a-și păstra afacerile și clienții. Cei care s-au mișcat cel mai rapid au avut de câștigat.

Între timp, odată cu creșterea interacțiunilor digitale, a crescut și volumul datelor clienților deținute de organizații. Creșterea numărului de date valoroase a dus la un risc ridicatde criminalitate cibernetică. Obligațiile de confidențialitate au crescut, iar conformitatea este o provocare tot mai mare. 

Deciziile organizațiilor și ale liderilor lor cu privire la strategiile și operațiunile de identitate digitală vor ajuta la definirea experienței digitale a clienților tăi. Experiența digitală, la rândul său, va determina dorința de a deveni clienți în primul rând, nivelul de loialitate și înclinația lor de a te recomanda altora (word of mouth în comunități, ratings în google maps pentru locațiile cu office, showroom sau orice tip de locație comercială și similar rating în social media sau chiar referral online). Această disponibilitate a datelor oferă o oportunitate semnificativă de a utiliza unelte de analiză a comportamentelor digitale pentru a înțelege mai bine clienții și pentru a oferi contact cu clienții și călătorii ale utilizatorilor mai eficiente și personalizate.

 

Identitate digitală pentru dispozitive sau aplicații 

Revoluția IoT și adopției digitale în rândul segmentelor de populație tot mai largi, necesită o nouă abordare a identității digitale. Într-o măsură tot mai mare, identitățile digitale sunt necesare nu doar pentru oameni și organizații, ci și pentru dispozitive (orice echipament conectat la rețeaua organizațională) și aplicații (orice program de calculator conceput pentru a îndeplini o nevoie în mediul digital).

Modalitățile tradiționale de organizare și accesare a datelor nu vor fi suficiente pe măsură ce ne îndreptăm către luarea deciziilor bazată pe inteligența artificială (AI). Învățarea automată va deveni cheia dezvoltării afacerilor pe viitor. 

Inteligența artificială va ajuta organizațiile să creeze și să adopte procese automatizate în toate industriile, înlocuind astfel procesele repetitive unde complexitatea interacțiunii umane sau logica luării unei decizii sunt reduse. 

Este de așteptat ca în viitor să se reducă multe categorii de costuri pentru organizații datorită programului de funcționare care poate deveni 24h/7 din fiecare săptămână, a vitezei efectuării multor sarcini, analizelor automate și a deciziilor luate foarte rapid în funcție de rezultate clare colectate și analizate obiectiv și nu pe bază de emoții, orgolii, dorințe personale, frustrări, boli sau alte aspecte care afectează calitatea muncii și deciziilor oamenilor. 

 

Vă încurajăm să investiți într-un plan de găzduire optim - alegând oricare dintre pachetele de hosting NSHOST web shared, VPS sau Cloud și să alocați timpul necesar unei politici de caching potrivite afacerii dvs pentru a asigura timpi optimi de încărcare a fiecărei pagini web.